مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-04سياسي

روز ملّی استکبارستیزی| فریاد خشم انقلابیون کویر علیه استکبار جهانی


در مرکز خراسان جنوبی راهپیمایی باشکوه 13 آبان با محوریت «13 آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» از ساعت 9 صبح از میدان ابوذر بیرجند آغاز و افراد شرکت کننده به ویژه جمعیت پرشمار نسل پنجم انقلاب امسال هر چه محکم تر از سال های گذشته شعار «مرگ بر آمریکا» .

- خبرگزاری فارس - بیرجند؛ تاریخ انقلاب اسلامی ایران پر از خاطرات تلخ و شیرینی است که هر کدام در نوع خود بی نظیر هستند، وقایع و حوادثی که امروز مرور این خاطرات برای نسل جوان ضروری است تا بدانند که جوانان و نوجوانان زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا پای جای ایستادند.

در 13 آبان سه رویداد مهم کشتار دانش آموزان، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به استکبار جهانی نامگذاری شده است.

در 13 آبان سال 1357 دانش آموزان در اعتراض به رژیم پهلوی به صحنه آمدند تا نفرت و خشم خود را علیه رژیم پهلوی نشان دهند که توسط نیروهای دژخیم شاه به شهادت رسیدند و این روز به نام روز دانش آموز نام گرفته تا امروز دانش آموزان همچنان در مسیر شهدا و اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران گام بردارند.

نمایش انزجار مردم از بیدادگری های دشمن مردم خراسان جنوبی نیز همپای همه ایرانیان و مسلمانان در این روز انزجار خود را از بیدادگری ها دشمنان به نمایش گذاشتند؛ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگ 13 آبان با حضور دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز ملّی استکبارستیزی| فریاد خشم انقلابیون کویر علیه استکبار جهانی

روز ملّی استکبارستیزی| فریاد خشم انقلابیون کویر علیه استکبار جهانی